Saturday, April 18, 2009

wahhh...!!!

wah.....
dh lama aku xtulis kat cni......
miera nmpknya dh mula bertanya kabar blog aku...
hahaha...
aku pon dh lma xmelawat blog dya...
ermmm hope ada byk la cita2 yg best yerk...
ermmm, weit miera ckp psl hg...
egt ms aku pi maktab hg.....
hahaha...
wt muka slumber jer masuk maktab org...
(gaya mmg mcm org slalu wt jht la,
padahal wt muka seposen)
hahahaa...
patut la pak guard tu tgk smcm ja ms aku masuk...
rupa-rupanya rule kat ctu nk kuar kna tggl kad....
aku ngn relax gajahnya masuk wt bdo ja....
tggu miera punya lmbt nk jmput aku kat gate
aku pon jln la sorg2.....
suasana maktab sunyi ja...
coz suma bdk2 dya dok ats katil lagi...
hahahaa....
ms jln sorg2 tu....
tba2 ada la sorg mamat lalu nek keta waja....
dh la tgk aku mcm xpnh tgk org....
isk nk kata muka cm CT rasanya....
mmg jauh beza....
kot dya egt kat org gaji dya dlu kot....
hahaha...
miera pon ckp la yg org jrg jln kat laluan
yg aku lalu td,....
sumanya lalu jln len....
patot la mamat td usha aku pon....
hahahaha...
(xsmpt nk tgk no plat keta, klu x dh swoh mmbe aku usha2)
hahaha....

2 comments:

  1. apa kes dok ceta pasai aku nie...
    cm xdak topik ja...
    tp ok gk...
    memfemes kn aku kn...
    hehehe

    amirah ahmad yg baik hati....

    ReplyDelete